Denne unge rebellen skal være frontfigur i NetOnNets nye reklamekonsept. Foto: NetOnNet
Denne unge rebellen skal være frontfigur i NetOnNets nye reklamekonsept. Foto: NetOnNet

NETONNET MED STORSTILT KAMPANJE

Mandag 5. februar lanserte NetOnNet sitt nye reklamekonsept, og kaller satsningen rebelsk.

Det nye reklamekonseptet skal vise NetOnNets styrker og varemerke på en unik og utfordrende måte, skriver selskapet i en pressemelding.

– Med det nye konseptet vil vi finne tilbake til de vi var når utfordrerposisjonen var tydeligere, og vise at NetOnNet er et ærligere, billigere, enklere og helt enkelt bedre alternativ når kundene skal velge hvem de vil kjøpe hjemmeelektronikken sin fra, sier Carola Tiberg, reklamesjef i NetOnNet.

 Reklamekonseptet vil frontes av en såkalt dramatisert talsperson, i NetOnNets tilfelle en ung rebell, som på en humoristisk, unik og utfordrende måte viser hva NetOnNet står for, og ikke står for.

– Vi har et unikt selvbetjeningskonsept, en fremoverlent e-handel, en velfungerende og effektiv logistikkhåndtering, unike innkjøpskanaler, en ærlig prisstrategi og viktigst av alt; et ekstremt kundefokus. Det vi absolutt ikke har, er pågående selgere, dyre og prangende shoppingpalasser eller falske lokke- og salgspriser. Vårt fokus er alltid kunden, og det å la kunden handle hjemmeelektronikk til beste pris og på sine vilkår ser vi på som en selvfølgelighet. Dette og mye mer kommer til å vises og forsterkes gjennom vårt nye reklamekonsept, sier Ulrika Sohtell, markedssjef i NetOnNet.

Til toppen