Norges Varemesse og Norwegian Promotion Group arrangerer Elektroworld på Lillestrøm 12. til 15. oktober.

Ny messe for forbrukerelektronikk

– Electroworld vil bli en attraktiv møteplass for leverandører og kunder, sier salgs- og markedssjef Jarle Nummestad i Elkjøp.

Elkjøp slår på stortromma, og kaller Electroworld 2006 for Nordens største elektronikkmesse. Messen arrangeres på Lillestrøm 12. til 15. oktober, og skal ha forbrukerne i fokus. Electroworld 2006 vil inneholde 10.000 kvadratmeter med forbrukerelektronikk under ett og samme tak, og arrangør er Norges Varemesse og Norwegian Promotion Group (NPG) med hovedsamarbeidspartner Elkjøp.

 

– Nordmenn er blant de første i verden til å ta i bruk ny teknologi. Markedet for teknologiske produkter er i voldsom utvikling, og forbrukerne følger engasjert med på det nye som skjer. Jeg er overbevist om at Electroworld vil bli en attraktiv møteplass for leverandører og kunder, sier salgs- og markedssjef Jarle Nummestad i Elkjøp.

 

Han forsikrer at et bredt utvalg kjente leverandører innen lyd, bilde, mobiltelefoni, spill, foto, internett og programvare har allerede meldt seg på, og at flere er på vei inn.

 

Det digitale hjem

- Her skal de besøkende få et solid innblikk i hvordan det digitale hjemmet kan se ut i dag og i fremtiden. Publikum skal finne alt innen forbrukerelektronikk, og få oppleve spennende teknologi i bruk. Arrangementet er åpent for alle leverandører i bransjen, uavhengig av kjedetilknytning. Et omfattende seminar og foredragsprogram vil i tillegg dekke utviklingen i den teknologiske hverdagen, sier administrerende direktør Stig Kristiansen i NPG.

 

Jarle Nummestad poengterer at Electroworld vil gi publikum muligheten til å sammenligne produkter fra ulike leverandør.

 

– Hensikten er å gjøre det litt enklere for forbrukerne å orientere seg i markedet. Med dette håper vi de besøkende får opplevelsen av at teknologien gir god underholdning og spennende muligheter i hjemmet, sier Nummestad.

 

– Hensikten er å gjøre det litt enklere for forbrukerne å orientere seg i markedet, sier Jarle Nummestad i Elkjøp.
Til toppen