Philips Fidelio M2L

Philips Fidelio M2L

Pressemelding fra Woox 26. september 2014:

Denne produktnyheten er en direkte gjengivelse av en pressemelding fagbladet Elektronikkbransjen har mottatt, og er ikke redaksjonelt behandlet.

Med Philips Fidelio M2L kan du oppleve høyoppløst lyd direkte fra din iOS-enhet

Nå introduseres Philips Fidelio M2L hodetelefoner - en av de første hodetelefonene på markedet med direkte tilkobling til din iOS-enhet via Apples Lightning™ kontakt. Philips Fidelio M2L har innebygde forsterkere og bruker 24-bits digital til-analog konvertering (DAC). Den dedikerte 24-bits digital-til-analog konverteren øker detaljnivået i lydbildet, og sørger for at du ikke går glipp av en eneste detalj i din favoritt innspilling.

- Vi er glade for å lansere Philips Fidelio M2L, våre første hodetelefoner som har direkte digital tilkobling til iOS-enheter, sier Jakob Axelsson, Nordic Marketing Manager for hodetelefoner i WOOX Innovations. - Dette innebærer at vi kan levere en utrolig lydopplevelse i dag, og det åpner også opp for spennende muligheter og innovasjoner i fremtiden.

Høy kvalitet gir fantastisk lydopplevelse

Ved å utnytte Lightning kontaktens digitale signal, eliminerer Fidelio ML2 potensialet for crosstalk og andre forstyrrelser. En rekke høykvalitetskomponenter og høypresisjons neodymdrivere bidrar til en fantastisk lydopplevelse når du er på farten. For å kunne nyte ekte Hi-Fi-lyd, er Fidelio M2L hodetelefonene bygget med 40mm høymagnetiske neodymdrivere som sørger for et bredt dynamisk spekter. Det akustisk lukkede designet sikrer en glimrende lydisolering samtidig som den leverer en kontrollert og dynamisk bass.

Philips Fidelio M2L er bygd for å brukes på farten, takket være utmerket komfort og støyredusering kombinert med en lett og solid ramme. Høykvalitetskomponentene som brukes i Fidelio M2L vil gjøre også de mest kresne audiofile fornøyde med lyden til sin iOS-enhet.

Philips Fidelio M2L hodetelefoner vil være tilgjengelig på det norske markedet for 2499 NOK fra og med desember.

Til toppen