PLAKATER SATT I SYSTEM

Brandsafe AS har utviklet et nytt plakatsystem for detaljhandelen. Gresvig AS er den første store norske kunden som tar det i bruk.

–  Brandsafe AS har utviklet en løsning for håndtering av ulike informasjonssystemer som muliggjør produksjon av blant annet profesjonelle plakater til bruk mot kunder og ansatte i salgs- eller informasjonsøyemed. Gresvig AS har tatt systemet i bruk i rundt 300 sportsbutikker i kjedene G-Max, G-Sport og Intersport gjennom en femårs avtale, heter det i en pressemelding fra Brandsafe AS.

IT-sjef Retail Solutions hos Gresvig AS, Arnor Jonasson uttaler i meldingen at løsningen gir den fleksibiliteten som konsernet i lang tid har vært på utkikk etter.

Gresvig AS hadde et ønske om å fjerne prislappen og effektivisere butikkdriften

 

Skal spare kostnader

– Systemet er kostnadsbesparende og gjør butikkene langt mer profesjonelle i sin kommunikasjon ut mot sine kunder. Det integrerer eksisterende data på en god og effektiv måte. Gresvig AS hadde et ønske om å fjerne prislappen og effektivisere butikkdriften, samtidig som man forenklet interne rutiner og høynet kvaliteten på dagens plakater, sier Jonasson i pressemeldingen.

Ifølge daglig leder hos Brandsafe AS, Hans Petter Arnesen, har firmaets eiere 30 års erfaring innen salg, kommunikasjon og IT-løsninger.

– Vi har vært heldige som tidlig i vår etablering og utvikling har hatt mulighet til å sparre med dyktige mennesker hos Gresvig AS, sier Arnesen i pressemeldingen.

Daglig leder Hans Petter Arnesen i Brandsafe AS.
Til toppen