-
FOTO.NO VIDERE ETTER KONKURS
Foto.no åpner dørene igjen, etter at de før helgen gikk konkurs. – I første omgang for kundene som venter på varene sine, sier Roar Sandvik.
-
SORTE TALL DE SORTE DAGENE
Det ble handlet like mye mandag til lørdag som i fjor, melder BankAxept. Black Friday satte Vipps ny rekord, og Power økte med sju prosent.
-
TEKNIKMAGASINET RELANSERT PÅ NETT
– Teknikmagasinet har lenge vært et varemerke som folk forbinder med lekenhet og innovasjon. Vi ser frem til å videreføre den tradisjonen i Norge.
-
NY NETONNET-SJEF I NORGE
Marianne Lånkan er fra 1. desember ny norgessjef i NetOnNet. – Alt ligger til rette for vekst i Norge, sier den nye NetOnNet-toppen.
-
SATISFRY EN FAVORITT
– Russell Hobbs SatisFry bruker jeg selv nesten hver dag, sier Jon Arvidsson i Spectrum Brands. Fra Remington lanseres nye barbermaskiner.
-
SUVEREN KAFFEBRYGGER FRA SEVERIN
– I Norden drikker vi mye kaffe, så Filka er et perfekt produkt for oss, sier Peder Qwist i Severin. På IFA vises andre generasjon av kaffebryggeren.
-
PLATETOPP MED SMARTE KOKEKAR
– Ztoves induksjonsplatetopp kommuniserer med smarte panner og kjeler, og styrer temperaturen fra 0 til 250 grader i stedet for effekt trinn 1 til 9.
-
TILBYR BRANSJEN ARBEIDSKRAFT
– Skal bedrifter nå sine mål om vekst i den sirkulære økonomien, er de helt avhengige av å rekruttere mennesker som har falt utenfor.
-
STOR STOLTHET FOR EPOQ
– Det er en stor stolthet i Elkjøp for Epoq, og vi er trygge på at vi tilbyr høykvalitetskjøkken til en meget konkurransedyktig pris, sier Rune Eriksen.
Velg hvilken kategori du vil lese om:
Foto og video // Handel // Hvitevarer // Lyd og bilde // Mobile produkter // Musikkbransjen // Småelektrisk // Spill og data // Verksted
-
FOTO.NO VIDERE ETTER KONKURS
Foto.no åpner dørene igjen, etter at de før helgen gikk konkurs. – I første omgang for kundene som venter på varene sine, sier Roar Sandvik.
-
SORTE TALL DE SORTE DAGENE
Det ble handlet like mye mandag til lørdag som i fjor, melder BankAxept. Black Friday satte Vipps ny rekord, og Power økte med sju prosent.
-
TEKNIKMAGASINET RELANSERT PÅ NETT
– Teknikmagasinet har lenge vært et varemerke som folk forbinder med lekenhet og innovasjon. Vi ser frem til å videreføre den tradisjonen i Norge.
-
NY NETONNET-SJEF I NORGE
Marianne Lånkan er fra 1. desember ny norgessjef i NetOnNet. – Alt ligger til rette for vekst i Norge, sier den nye NetOnNet-toppen.
-
SATISFRY EN FAVORITT
– Russell Hobbs SatisFry bruker jeg selv nesten hver dag, sier Jon Arvidsson i Spectrum Brands. Fra Remington lanseres nye barbermaskiner.
-
SUVEREN KAFFEBRYGGER FRA SEVERIN
– I Norden drikker vi mye kaffe, så Filka er et perfekt produkt for oss, sier Peder Qwist i Severin. På IFA vises andre generasjon av kaffebryggeren.
-
PLATETOPP MED SMARTE KOKEKAR
– Ztoves induksjonsplatetopp kommuniserer med smarte panner og kjeler, og styrer temperaturen fra 0 til 250 grader i stedet for effekt trinn 1 til 9.
-
TILBYR BRANSJEN ARBEIDSKRAFT
– Skal bedrifter nå sine mål om vekst i den sirkulære økonomien, er de helt avhengige av å rekruttere mennesker som har falt utenfor.
-
STOR STOLTHET FOR EPOQ
– Det er en stor stolthet i Elkjøp for Epoq, og vi er trygge på at vi tilbyr høykvalitetskjøkken til en meget konkurransedyktig pris, sier Rune Eriksen.
Velg hvilken kategori du vil lese om:
Foto og video // Handel // Hvitevarer // Lyd og bilde // Mobile produkter // Musikkbransjen // Småelektrisk // Spill og data // Verksted