GOD STEMNING HOS EURONICS

Euronics-kjeden er fornøyd med 2012, til tross for en tøff start, og ser vekst både i omsetning og på bunnlinjen.

Publisert Sist oppdatert

Euronics inviterte for tiende året på rad sine leverandører til julelunsj i Fredrikstad. Programmet er også tradisjonsbundet, og det starter stemningsfullt med små barn som synger Lucia-sangen, før kjedeleder Kenneth Baltzersen oppsummerer Euronics-året 2012.

Ifølge ham startet 2012 tungt for kjeden, og de har også tre butikker mindre ved slutten av året.

– Til tross for en tøff start, ble ikke 2012 all verdens galt, vi ser vekst i omsetningen, også på bunnlinjen. Vi ser helt klart at det nye butikk-konseptet gir økt omsetning. I 2013 vil vi ha ytterligere fokus på merkevaren Euronics og lokal tilhørighet, sier Baltzersen.

Vi ser vekst i omsetningen, også på bunnlinjen

Prisdryss til leverandørene

Kjedekontoret deler årlig ut priser til årets leverandører i ulike kategorier. For 2012 ble Samsung kåret til årets hvitevareleverandør, og de fikk også prisen som årets mobilleverandør. Grundig ble årets TV-leverandør, mens Canon og Wilfa tok hjem prisen som henholdsvis årets fotoleverandør og årets småelektriskleverandør.

Tradisjonen tro ble den årlige julelunsjen avsluttet med felles allsang av Deilig er jorden.

Powered by Labrador CMS