Bjørn Henning Rørvik i Komplett (f. v.), Filip Elverhøy i Netonnet og Maria Ebbestad i Kondomeriet. Foto: Birger Morken, Posten Norge.

NETONNET FOLKETS FAVORITT

Netonnet gikk til topps da 13.000 kunder stemte frem Folkets nettfavoritt på posten.no. På plassene bak kom Kondomeriet og Komplett.

– Vi nordmenn er godt vant når det kommer til å handle på nett, og etter hvert er vi blitt krevende kunder. Derfor er det ekstra moro å vinne denne prisen. Dette er en bekreftelse på at de ressursene vi har lagt inn i å legge til rette for brukervennlighet og en god handleopplevelse, gir resultater. Vi søker hele tiden etter løsninger som holder oss et skritt foran våre konkurrenter når vi snakker om innovasjon, sier landssjef Filip Elverhøy i en pressemelding.

Posten hadde plukket ut hvilke nettbutikker det kunne stemmes blant, og det var kun mulig å stemme på én kandidat.

Netonnet vant en svært jevn kamp om de norske forbrukernes gunst

– Netonnet vant en svært jevn kamp om de norske forbrukernes gunst, sier konserndirektør Gunnar Henriksen i Posten i en pressemelding.

Prisen deles ut under logistikk- og netthandelsdagen Load 19. september.

I følge undersøkelsen Dibs e-commerce brukte vi over 40 milliarder på netthandel i 2012. I snitt handlet nordmenn for 914 euro pr halvår, noe som er den høyeste summen i Europa.

Til toppen