// Nyeste artikler //
-
21 DAGER DRIFTSTID PÅ ARMEN
– Våre smartklokker har veldig lange batteritider, og stadig flere oppdager at vi her skiller oss kraftig fra konkurrentene, sier Sofia Björnerfors.
-
POWER MED EGET MOBILMERKE
Power lanserer sitt eget mobilmerke. Cepter Mobil Nivo A1 og Nivo V2 skal være et rimeligere alternativ til de etablerte varemerkene, melder kjeden.
-
ELKJØPS FIRMAKUNDER TIL TWO
Elkjøp velger det norske selskapet Two som standard for fakturakjøp i bedriftsmarkedet i Norge, Sverige, Danmark og Finland, på nett og i butikk.
-
NETONNET TAR INN LEGO
Fra 29. september tar NetOnNet inn byggesett fra Lego i sortimentet, tilgjengelig på nett og gradvis i butikker i Sverige og Norge.
-
JAPANSK KVALITET FRA SONY
– Sony er forbundet med kvalitet, sier norgessjef Rolf Loraas. Viktige nyheter er neste generasjon i 1000X-serien, og nye ULT-høyttalere.
-
ÅPENT BREV TIL EUROPAKOMMISJONEN
Hvitevareorganisasjonen Applia Europe krever på vegne av 15 produsenter bedre vilkår for industrien, i et åpent brev til Europakommisjonen.
-
ELRISIN Í ATLANTSHAVINUM
Blant Færøyenes 54.000 innbyggere, har Elding 42.750 registrerte kunder. Elkjøp-selskapet har fire butikker og 95 ansatte, og feirer 30 år.
-
TYNNERE OG BREDERE FOLD
Samsung er ute med syvende generasjon av sine brettbare smarttelefoner, Galaxy Z Fold7 og Galaxy Z Flip7, samt Galaxy Watch8-serien.
Velg hvilken kategori du vil lese om:
Foto og video // Handel // Hvitevarer // Lyd og bilde // Mobile produkter // Musikkbransjen // Småelektrisk // Spill og data // Verksted