DE’LONGHIS MANN I NORGE Først drar Martin Vinje oss gjennom produktnyhetene fra De’Longhi, Kenwood og Braun. Så drar han oss gjennom C3. Bli med!
DE’LONGHI MED GODKJENT KAFFETRAKTER – Når den globale markedslederen innen helautomatiske kaffemaskiner kommer med sin første kaffetrakter, er det klart vi har store forventninger.
HELT NYTT PÅ KJØKKENMASKINER DeLonghi-gruppen viste fram nyheter både på kaffe, kjøkkenmaskiner og klimaprodukter under årets IFA-messe.
NORSK SUKSESS GIR SATSING I SVERIGE – Suksessen i Norge gir oss muligheten til å bygge oss opp i Sverige, sier Marco Palumbo som leder DeLonghis nye Skandinaviakontor i Stockholm.
BRAUN I DELONGHI-FAMILIEN DeLonghi-gruppen viste på årets IFA i tillegg til Kenwood og DeLonghi sitt nye varemerke; Braun. Den tyske identiteten skal beholdes.
REN MAT - REN BRANSJE KRONIKK: Lar vi være å utnytte muligheten matvarebransjen har gitt oss, går det sikkert over og vi kan fortsette med prisnedsettelser og marginskvis.
FORBANNET ETTER BRANN-UTSPILL I Alta får oljefylte varmeovner skylden for to boligbranner etter jul. – Jeg blir lyn forbannet, sier Martin Vinje som representerer DeLonghi i Norge.
RYDDER I KENWOOD-HYLLENE Kenwoods kjøkkenmaskiner skal nå vises i butikkhyllene med en eksponeringsenhet der alt tilbehøret skrus fast. – Enkelt og genialt!
MENER OLJEOVNER ER TRYGGEST Martin Vinje er glad oljefylte varmeovner ikke lenger er gjenstand for negativ medieomtale. – Fornuften har seiret! sier han.
BRANSJEKVELD I DRØBAK – Jeg ser ikke bort fra at dette blir en tradisjon. Folk i bransjen har behov for å ha en sosial tilhørighet til hverandre.