SERVICE FRA SAMSUNG

Samsung åpner sitt eget service-punkt i Torggata i Oslo. Med en kapasitet på 30-40 reparasjoner per dag vil selskapet ha opp kundetilfredsheten.

GLAD FOR AT LG IGJEN ER INNE

– Jeg er veldig glad for at avtalen med Elesco Norge er kommet på plass, sier Örjan Svanerud, ny servicesjef i LG Electronics Nordic AB.

MAN KAN SKRU UTEN FAGBREV

– Denne våren har det vært en het potet i verkstedbransjen; hva kreves for å skru på elektrisk utstyr? sier Kyrre W. Kielland.

SANKSJONENE ER FORELØPIG UTEBLITT

– Dere er en av våre beste partnere. Er det fortsatt noen som er bekymret for sanksjonsmulighetene vi har i avtalen mellom Elesco og Komplett?

EN RUSSER I BÅTSFJORD

Sergej Demjancenko er utdannet elektroingeniør i Litauen. Siden 2007 har han vært servicetekniker i Båtsfjord, de seneste årene med eget verksted.

SKIFTER SERVICE-LEVERANDØR

Expert har inngått avtaler med to nye selskap om levering av service-tjenester på brunevarer og telekom.

BLEKEN KURSET KUNDENE

– Det har det seneste året skjedd så mye på servicesiden, spesielt i hvitevarebransjen, at vi så behov for en gjennomgang.

LG 1Xtra

Pressemelding fra LG Electronics 12. desember 2014:

ÅRETS KUNDESENTRE KÅRET

Hifi-klubben, Chess, Canal Digital Parabol og Nextgentel gjorde det best i bransjen under kåringen Kundeserviceprisen 2014.

SERVICETIDEN HALVERT

– Vi har arbeidet i det stille, og nådde i februar målet om at alle kjeder i Norden skal ha en leveringstid på under ti dager i snitt.

TID VIKTIG FOR NORSKE VERKSTED

– Hvis mange synes det er OK å sende servicen til utlandet, at det tar ti dager, sliter vi, sier Johan Jaksland i Deltaservice.

VIKTIG AT ELESCO ROR I TAKT

– Med de små marginene i ettermarkedet er det stadig viktigere at vi fremstår som en profesjonell og sentralstyrt kjede.

INFOCARE VIL VOKSE PÅ HVITT

– Mye av veksten vår er kommet gjennom at ulike produsenter og verksteder er kommet til oss, for å drive større og mer industrielt.

HVA ER SMARTE HVITEVARER?

– Hvorfor skal brune- og hvitevareteknikerne sitte i hvert sitt hjørne? spurte Per-Johan Brekke i BSH under Vårkonferansen.

SERVICE I SYSTEM ENESTE LØSNING

– Standardiserte prosesser er den eneste måten vi som kjede kan sikre effektiv og lønnsom servicehåndtering.

NYTT SERVICEKONSEPT FRA SAMSUNG

Samsung vil tilby personlig service og bytte av ødelagte skjermer til redusert pris, og lanserer i høst fire nye tjenester.

Den redaksjonelle delen av Elektronikkbransjen.no og fagbladet Elektronikkbransjen redigeres på uavhengig grunnlag etter prinsippene i Redaktørplakaten og normene i Vær varsom-plakaten. Om personvern/cookies.

Stiftelsen
Elektronikkbransjen

Org.nr. 983 102 972

Fyrstikkalléen 3 A, 0661 Oslo

Postboks 6640 Etterstad,
0607 Oslo
+47 23 06 07 07
[email protected]

Ansvarlig redaktør
Stian Sønsteng
+47 9920 2005
[email protected]


Kommunikasjonssjef
Marte Ottemo
+47 415 55 528
[email protected]

Administrerende direktør
Jan A. Røsholm
+47 928 87 000
[email protected]


Økonomi- og administrasjonssjef
Hans F. Johansson
+47 41 30 33 12
[email protected]

Mediegrafiker
Cathrine Pedersen
+47 93 43 93 85

[email protected]


Annonsesjef
Inge Krav, HS Media AS
+47 911 27 717
[email protected]