SERVICE FRA SAMSUNG Samsung åpner sitt eget service-punkt i Torggata i Oslo. Med en kapasitet på 30-40 reparasjoner per dag vil selskapet ha opp kundetilfredsheten.
GLAD FOR AT LG IGJEN ER INNE – Jeg er veldig glad for at avtalen med Elesco Norge er kommet på plass, sier Örjan Svanerud, ny servicesjef i LG Electronics Nordic AB.
MAN KAN SKRU UTEN FAGBREV – Denne våren har det vært en het potet i verkstedbransjen; hva kreves for å skru på elektrisk utstyr? sier Kyrre W. Kielland.
SANKSJONENE ER FORELØPIG UTEBLITT – Dere er en av våre beste partnere. Er det fortsatt noen som er bekymret for sanksjonsmulighetene vi har i avtalen mellom Elesco og Komplett?
EN RUSSER I BÅTSFJORD Sergej Demjancenko er utdannet elektroingeniør i Litauen. Siden 2007 har han vært servicetekniker i Båtsfjord, de seneste årene med eget verksted.
SKIFTER SERVICE-LEVERANDØR Expert har inngått avtaler med to nye selskap om levering av service-tjenester på brunevarer og telekom.
BLEKEN KURSET KUNDENE – Det har det seneste året skjedd så mye på servicesiden, spesielt i hvitevarebransjen, at vi så behov for en gjennomgang.
ÅRETS KUNDESENTRE KÅRET Hifi-klubben, Chess, Canal Digital Parabol og Nextgentel gjorde det best i bransjen under kåringen Kundeserviceprisen 2014.
SERVICETIDEN HALVERT – Vi har arbeidet i det stille, og nådde i februar målet om at alle kjeder i Norden skal ha en leveringstid på under ti dager i snitt.
TID VIKTIG FOR NORSKE VERKSTED – Hvis mange synes det er OK å sende servicen til utlandet, at det tar ti dager, sliter vi, sier Johan Jaksland i Deltaservice.
VIKTIG AT ELESCO ROR I TAKT – Med de små marginene i ettermarkedet er det stadig viktigere at vi fremstår som en profesjonell og sentralstyrt kjede.
INFOCARE VIL VOKSE PÅ HVITT – Mye av veksten vår er kommet gjennom at ulike produsenter og verksteder er kommet til oss, for å drive større og mer industrielt.
HVA ER SMARTE HVITEVARER? – Hvorfor skal brune- og hvitevareteknikerne sitte i hvert sitt hjørne? spurte Per-Johan Brekke i BSH under Vårkonferansen.
SERVICE I SYSTEM ENESTE LØSNING – Standardiserte prosesser er den eneste måten vi som kjede kan sikre effektiv og lønnsom servicehåndtering.
NYTT SERVICEKONSEPT FRA SAMSUNG Samsung vil tilby personlig service og bytte av ødelagte skjermer til redusert pris, og lanserer i høst fire nye tjenester.