MOBILE UTSTILLERE PÅ MWC På MWC stiller svenske Krusell International AB med produktene sine i en trillekoffert. I stedet har de valgt prioritere IFA og CES.
SUPERKJAPT FRA TELENOR Telenor annonserer at de skal bygge ut 4G+ i 200 kommuner i Norge, og hever samtidig målet for vanlig 4G-dekning.
OPPKOBLET OMSORG Doro lanserte både en ny smarttelefon for seniorer under årets MWC, men også en tjeneste som kobler eldre og pårørende bedre sammen.
TINGENES INTERNETT Norden leder an i tingenes internett-revolusjonen, og TeliaSonera skal være i fremkant av utviklingen. Det var meldingen fra teleselskapet under årets MWC.
FARGERIKE ARBEIDSJERN Den norske ambassadøren i Spania var innom Microsofts stand for å få med seg de siste mobilnyhetene fra selskapet.
UTFORDRER MED BEDRE KVALITET TIL LAVERE PRIS – Det er spennende tider og det kommer til å skje forandringer. Vi øker staben og vil ha mye nytt på produktfronten.
MOTOROLA EN MILEPÆL FOR LENOVO – Dette er en milepæl for Lenovo og Motorola, og sammen er vi nå klare til å konkurrere, vokse og vinne det globale smarttelefonmarkedet.
URBAN KLOKKE FRA LG Koreanerne valgte å fokusere på sin nye smartklokke LG Watch Urban under årets MWC-messe. Tre nye telefoner i midtsjiktet ble også presentert.
SONY MOBILE FORTSATT I SONY Sony Mobile forblir en viktig del av Sony. De øker satsingen midtsegmentet, samtidig som de vil være et premiummerke.
SAMSUNG KUPPET MWC Med lanseringen av S6-modellene under årets Mobile World Congress i Barcelona, stjal Samsung showet fra konkurrentene.