MER BASS MED MOBILEN – Vi har lyttet til kundene, og har med T5p moderert toppen samtidig som bassen er økt substansielt.
SKILLER MELLOM FOLK OG FE Franske Netatmo lanserer Presence; et utendørs sikkerhetskamera som gjenkjenner og varsler brukeren om mennesker, biler og dyr.
URBANEARS MED VASKBARE ØREPUTER Sportshodetelefoner med vaskbare øreputer, hodetelefoner for barn, og Marshall Major II i blåtannversjon med 30 timers batteritid.
PHILIPS OG ONKYO GIR BREDDE – Med både Philips og Onkyo i porteføljen tilbyr vi en komplett bredde, sier Mikael Herje i Gibson Innovations.
FRA ULTRABÆRBAR TIL SPILLMASKIN – Den ultrabærbare datamaskinen Razer Blade Stealth veier bare 1,25 kilo, og når den koples til Razer Core blir den en komplett spillmaskin.
DEN SMARTESTE HØYTTALEREN Creative Labs mener Soundblaster iRoar er den smarteste høyttaleren som finnes. I første omgang selger de den i forretningsmarkedet.
MER PREMIUM FRA SENNHEISER – Du kan ikke samtidig selge hodetelefoner til 50.000 euro og øreplugger til 8 euro. Vi beveger oss oppover både når det gjelder pris og kvalitet.
CES-VINNER UTVIKLET I NORGE – Digital Ski er delvis utviklet på Beitostølen, i samarbeid med den tidligere skiskytteren Sven Fischer, og er virkelig et produkt for Norge!
VIL TA KVANTESPRANG MED TCL TCL viser på CES det de kaller verdens første serie QUHD-TVer, der Qen står for Quantum Dot – med ørsmå nanokrystaller i panelet.
MER BIL PÅ CES Bilbransjen inntar en stadig større del av CES-messa. De aller fleste bilprodusentene viser frem sine elektriske konseptbiler.
BLING FRA HUAWEI Kinesiske Huawei kom med tre nyheter under årets CES-messe, blant annet to nye versjoner av selskapets smartklokke, rettet mot kvinner.
DANSK LYD OG DESIGN Danske Libratone er igjen på banen med nye høyttalere, med yen fra kinesiske investorer.
KLASSISK DESIGN MED NY TEKNOLOGI – Klipsch kommer nå med blåtann- og multiromshøyttalere i det klassiske designet den amerikanske produsenten har hatt siden 30-tallet.
TEKNISK PÅ SYKKELEN Garmin presenterte tre nyheter på årets CES-messe i Las Vegas, blant annet selskapets første brille som projiserer informasjon rett i synsfeltet ditt.
DET NYE FAMILIEMEDLEMMET Bilene blir nå spekket med teknologi for å gjøre hverdagen enklere. Som på 50- og 60-tallet blir bilen igjen som et familiemedlem.
TREN MED TOMTOM GPS-produsenten har satset hardt på trening- og smartutstyr, og lover nye og spennende produkter framover.
INSPIRERT AV NORSKE ELVER Alle de nye strømmeproduktene fra Electrocompaniet har fått navn etter norske elver.
HVOR GÅR BRANSJEN I 2016? Den amerikanske bransjeorganisasjonen CTA ser i glasskula under åpningen av CES-messen i Las Vegas.
POLAROID SKRIVER UT I TRE De første 3D-skriverne som kom brukte plast. Nå lanseres skrivere som bruker treverk som materiale.
EXPERT-VINNERE PÅ CES Åtte vinnere av Experts salgskonkurranse fikk tur til CES-messen i Las Vegas som premie.
HODETELEFONER FOR ROCKERE Iron Maiden preger designet på det nye hodetelefonsettet Ed-Phon3s fra Onkyo.
VIL LEVE OPP TIL PHILIPS-NAVNET – Det er viktig for TP Vision at vi lever opp til verdiene som kjennetegner Philips, og at vi ikke skuffer forbrukeren når de kommer hjem med TVen.
KODAK TILBAKE FRA FORTIDEN 50 år etter at det ble lansert for første gang, relanserer Kodak et Super 8-kamera.
LENOVO TROR PÅ TO-I-ETT Lenovo lanserte flere nye produkter under årets CES-messe, og stikkordene er fleksibilitet, design og oled-skjermer.
KANTET DESIGN FRA BANG & OLUFSEN Bang & Olufsen viste frem en rekke nye lydprodukter på CES. Felles for dem alle er at designet er kantet.
VIL DU SITTE I EN DRONE? Nå kommer dronen som kan frakte mennesker, men det mangler noen sikkerhetsdetaljer før vi ser droner som transportmiddel istedenfor bil.
NIKONS VIKTIGSTE LANSERINGER Nikon lanserte på CES speilrefleksmodellene D5 og D500, actionkameraet KeyMission 360, samt SnapBridge for oppkopling mot smarttelefonen.
EN VIKTIG ARENA FOR ELKJØP – Det er mye å glede seg til når produktene fra CES kommer på markedet om ikke så altfor lenge.
SONY TAR LCD-TEKNOLOGIEN VIDERE Med en lysstyrke på 4.000 nits ønsker Sony med Backlight Masterdrive å vise hvordan de vil videreutvikle LCD-teknologien.
KJØLESKAP OG TYNNE TVER Samsung viste som vanlig fram produkter fra hele porteføljen sin, men det var selskapets nye kjøleskap som fikk mest oppmerksomhet på årets CES
ØKER LYSSTYRKEN OG SENKER PRISEN LG øker lysstyrken på sine oled-TVer med en tredel, til 600 nits, og tilbyr modeller fra 10.000 til 250.000 kroner.
WHAT A MESS! Bli med på en rundtur i messehallene i Las Vegas, der 3.800 utstillere viste sine produktnyheter under CES 2016 i januar.