MONSTER SATSER MER PÅ LYD Monster har suksess med sine Beats-hodetelefoner, nå kommer en rekke nye modeller.
STRONG MED NETT TIL RIKSTV Strong gjør endringer i den norske organisasjonen, og kommer med to nye RiksTV-bokser med etterlengtet teknologi.
LOEWE VIL VÆRE LEKKERT Vil du at TVen skal matche gardinene? Eller kanskje vil du ha samme mønster som på tapeten? Loewe lar deg designe din egen TV.
SMARTE TASTATUR TIL TV – Til de smarte TVene trenger man et smart tastatur, sier kategorisjef Jess Degenkolw i Aurora-gruppen.
TRÅDLØSE HØYTTALERE OG HODETELEFONER – Hodetelefoner og trådløse høyttalere er de viktigste produktene for Creative. Vi er overbevist om at disse produktkategoriene representerer fremtiden.
MER FULLAUTOMATIKK FRA JURA Tre nye modeller og en melkeskummer kommer fra de sveitsiske kaffemaskinekspertene i Jura.
DAB PÅ DANSK Dantax og Scansonic kom med nye, bærbare dab-radioer på årets IFA-messe. – Vi satser hardt på dab, sier Lars Venning i det danske selskapet.
FULLT TRØKK MED MOTÖRHEAD Mens andre hodetelefonprodusenter har satset mest på rappere, kommer nå Krusell med skikkelig rocke-øreklokker.
PANASONIC VIL VISE FRAMTIDEN Panasonic viste fram både 8K og brilleløs 3D, men det er smart-TV det ble satset mest på under årets IFA.
HODETELEFONER FRA YAMAHA – Det er blitt slik at alle som har et merkenavn også selger hodetelefoner. Yamaha er blant de få som kommer fra musikkverdenen, og det utnytter vi.
HELSE OG SKJØNNHET KREVER INNSATS – Vi satser på helse og skjønnhet, og som for alle andre kategorier kreves det at man må være opptatt av, ha tro på og kjenne produktet.
IKKE BARE FOKUS PÅ ENERGI – Man kjøper ikke hvitevarer for å spare strøm, men for å få en enklere og bedre hverdag, sier Kristian Hansen i Gorenje.
DAB OG FØN FRA TARGET Target-sjef Alf Einar Nygård viste fram produkter fra både Finlux, Sangean, Assistent og Remington under årets IFA-messe.
SKJØNNHET KOMMER HJEMMEFRA Beurer satser hardt på hjemmeprodukter for skjønnhet og velvære, og har fått franske Elle med på laget.
RETRO-DESIGN OG HODETELEFONER Med merkenavn som Harman Kardon, JBL og AKG i porteføljen er det et vidt spekter av produkter Harman presenterer på årets IFA.
IPHONE 5 OG HODETELEFONER FRA LUDACRIS Hovedfokuset for Tura Scandinavia på årets IFA-messe er tilbehør til Apples håndholdte produkter samt hodetelefonene fra Soul Electronics.
FULLT SORTIMENT I HVITT – Vi har til nå manglet oppvask, men nå er vi der. Det er viktig å være en fullsortimentsleverandør, og nå har vi alle forutsetninger for å lykkes.
NORDEN VIKTIG FOR INNERGIE – Norden er et av våre ledende marked globalt. Dette er basert på tilliten Aurora har hos sine kunder, sier Samy Moustafa i Innergie.
MER HIFI FRA ONKYO Onkyo slipper mange nye produkter på IFA, og viser at den tradisjonelle stereoforsterkerens tid slett ikke er over.
TP VISION AVVENTER OLED I sommer presenterte Philips og TP Vision seg for første gang som et samlet selskap, og årets IFA er første store messe for den nye organisasjonen.
NORSKE PINELL MED HIFI-RADIO TT Micro AS viste egenutviklede radioer, høyttalere og en DA-konverter under navnet Pinell på IFA. De har også overtatt agenturet for Revo-radioer.
FLERE TRIMMER SKJEGGET – Vi har de seneste tre år sett en økning på nesten 50 prosent i vårt salg av skjeggtrimmere, sier Christian Christensen i Babyliss SA.
SHARP SATSER PÅ STORT Blant nyhetene fra Sharp finner vi det selskapet hevder er IFA-messens, og verdens, aller største LCD-TV.
HELT NY LINJE FRA ZANUSSI Zanussi oppgraderer hele produktlinjen, for bedre å treffe førstegangskjøpere, innbyggings- og prosjektmarkedet.
VISER TO PROGRAM PÅ SAMME TV - SAMTIDIG IFA ble likevel ikke den store oled-messen for Samsung. I stedet viste de en ny 75-tommers led-TV, Galaxy Camera sim-kort, nye nettbrett og Multi View.
GRUNDIG MED FOKUS PÅ FUNKSJON Grundig satser på smarte funksjoner og nytt design når de viser fram sin nye TV-serie på årets IFA.
TROR PÅ TRÅDLØS LYD Pioneer lanserte på IFA trådløse musikksystemer som bruker Airplay og Wireless Direct, i tre varianter fra 2.000 til 3.000 kroner.
FARGERIKT I DE HVITE HALLENE – I hvitevarehallene her på IFA er dette året med en ekstra pluss, med enda mer fokus på energiforbruk. Dessuten er det mye farger i år.
SONY-NYHETER I ALLE KATEGORIER Sony var tydelig til stede under årets IFA-messe, og lanserte nyheter i de fleste produktkategorier.
VISER BILDE FRA KJØLESKAPET Et kjøleskap som tar bilder av innholdet hver gang døren lukkes. Dette er at av Siemens fremtidskonsepter.